10 september 2021

Workshop bloemschikken 11 oktober

Enthousiaste leden Seniorenvereniging Beek en Donk maken een herfstkrans

Op maandagmiddag 11 oktober werd er in het Ontmoetingscentrum weer een workshop bloemschikken gegeven door Beppie en Marij. Deze werd georganiseerd door de Seniorenvereniging Beek en Donk en was bestemd voor haar leden.

Hoewel de groep nog weleens van samenstelling verandert, was het merendeel van de dames inmiddels aardig vertrouwd met dit duo uit Zijtaart. Onder hun deskundige begeleiding werd er door iedereen hard gewerkt om een mooie herfstkrans ter creëren. Voor alles was gezorgd: de ringvormige oase, allerlei soorten groen, oranje rozen en een pompoen als middenstuk. Het is altijd weer frappant te zien hoe iedereen tot een ander bloemstuk komt met dezelfde materialen!

Na afloop werd nog gezellig samen thee en koffie gedronken en nam iedereen zeer voldaan zijn kunststuk mee naar huis. Voor een kerststuk in december is de afspraak alweer gemaakt.  Voor meer informatie: www.seniorenverenigingbeekendonk.nl.