13 november 2021

Vrijwilliger Ad de Fost geeërd

Seniorenvereniging Beek en Donk eert vrijwilliger Ad de Fost met de zilveren KBO-speld

Op 12 november kreeg Ad de Fost, bestuurslid van Seniorenvereniging Beek en Donk, de zilveren KBO-speld met oorkonde uitgereikt voor zijn tomeloze inzet. Hij zorgt er al ruim 20 jaar voor dat iedere maand bij alle leden het ONS-magazine van KBO-Brabant wordt bezorgd, samen met het eigen orgaan ‘t Bedonkske.

Ad is altijd de bescheidenheid zelve en, inmiddels toch ook al op een aardige leeftijd gekomen, weigert hij een stapje terug te doen of om hulp te vragen als het soms wat veel wordt. De Seniorenvereniging Beek en Donk heeft het afgelopen jaar meerdere malen een extra beroep op hem en alle bezorgers moet doen: er werden extra nieuwsbrieven verzorgd begin vorig jaar en ook werd er al twee keer bij alle leden een presentje bezorgd. Dat betekent voor ruim 700 leden een enorme logistieke operatie waarbij Ad nooit klaagde of bezwaar maakte en alle bezorgers door hem vakkundig werden aangestuurd.

Al met al reden voor het bestuur van de Seniorenvereniging Beek en Donk bij de KBO-Brabant een zilveren KBO-speld met oorkonde aan te vragen. Hij kreeg de versierselen opgespeld door zijn vriendin Mia tijdens een gezellig en uitstekend verzorgd etentje bij de Tapperij. Dat werd door het bestuur aangeboden aan alle vrijwilligers (en partner) als waardering voor hun inzet.

Voor meer informatie: www.seniorenverenigingbeekendonk.nl.