28 september 2022

Digitale nalatenschap 17 oktober

Digitale nalatenschap en veilig internetten bij Seniorenvereniging Beek en Donk

Op maandag 17 oktober a.s. om 14:00 uur houdt Seniorenvereniging Beek en Donk een bijeenkomst in het Ontmoetingscentrum met als thema ‘digitale nalatenschap’. Daarin wordt aandacht besteed aan actuele zaken waar je zoveel van hoort, zoals whatsapp-fraude en bankhelpdeskfraude.

Het belangrijkste onderwerp van deze middag is ‘digitale nalatenschap’. Wat gebeurt er met je digitale gegevens na je overlijden, wie neemt deze over en zorgt dat deze niet meer op het internet zichtbaar zijn? Wat gebeurt er met je gegevens op je sociale netwerk, denk maar aan facebook, Instagram, Google en noem maar op. Hoe worden je gegevens op je mobiel, tablet en laptop verwijderd of veiliggesteld? Veel vragen die dus opkomen.

Wim de Wijs, betrokken bij Seniorweb, laat die middag al deze zaken aan de orde komen en zal de vragen hierover beantwoorden.

Het programma ziet er als volgt uit: vanaf 13.30 uur ontvangst, 14.00 uur – 16.15 uur presentatie Wim de Wijs met van 15.00 uur tot 15.15 uur koffiepauze.

Deze middag, incl. koffie of thee, wordt aan alle 50-plussers van Laarbeek aangeboden door Seniorenvereniging Beek en Donk en is gratis. Om aan te melden kunt u een mail sturen naar pcemvogels@gmail.com. Voor meer informatie: www.seniorenverenigingbeekendonk.nl.