14 januari 2023

samen uit eten

Samen uit eten bij de Reiger in Zijtaart zeer geslaagd.

Donderdag 12 januari zijn we met 25 enthousiaste mensen naar Zijtaart gegaan om voor de eerste keer samen uit eten te gaan. We hebben iedereen thuis kunnen ophalen doordat we zes chauffeurs hadden, die ieder een paar mensen meenamen. Hierdoor hoefde niemand in het donker over straat, achteraf maar goed ook want het was erg slecht weer.

Bij de Reiger werden we gastvrij ontvangen door het personeel en kregen we een mooie grote tafel. Onder het genot van een drankje konden we, toen iedereen binnen was, de bestelling plaatsen uit

De avond vloog voorbij mede door de vele geanimeerde gesprekken, waarbij menig onderwerp de revue passeerde. Duidelijk is dat dit een hele fijne manier is is om contacten te leggen. Op het einde van de avond werd nog afscheid genomen van elkaar en hebben we het personeel bedankt voor de goede zorgen, want het was erg goed verzorgd allemaal.

Tijdens de gesprekken hebben we al over een vervolg nagedacht want wij willen graag hiermee verder. Wij proberen om de twee of drie maanden zeker, een etentje organiseren. Het mooiste is als we dit samen met jullie kunnen doen.  Vandaar dat we een kleine enquête gaan houden om te zien wat de behoefte is. Mochten jullie al ideeën hebben, stuur gerust in naar pcemvogels@gmail.com of kom naar de inloop op 24 januari en laat het dan weten. Kijk ook even op onze website www.seniorenverenigingbeekendonk.nl.

Lucie en Peter