Succesvolle educatiebijeenkomst Prothetische Mondzorg

Afgelopen woensdag vond er een educatiebijeenkomst plaats, georganiseerd door de Seniorenvereniging KBO Beek en Donk, Stichting Kruiswerk en Vierbinden, verzorgd door de Tandprothetische Praktijk Laarbeek. Het werd een avond met veel informatie en tips over het belang van goede mondzorg, verzorging van de gebitsprothese, eigen tanden en implantaten en het nut van regelmatige controle. Janneke Strik gaf een informatieve PowerPointpresentatie en Wannes Bakx vulde haar aan waar het nodig was. De aanwezige senioren stelden relevante vragen en kregen daar kundige antwoorden op. Dat je je gebitsprothese het beste poetst met afwasmiddel was voor velen een eyeopener! Ook weten we nu wat een gnatholoog is.

Na afloop kreeg iedere toehoorder een tasje met spulletjes ter verzorging mee wat zeer gewaardeerd werd. Al met al een leerzame avond.