Sfeervolle kerstviering Seniorenvereniging Beek en Donk

Op woensdag 18 december hield Seniorenvereniging KBO Beek en Donk een kerstbijeenkomst, bijgewoond door ongeveer 160 leden in een sfeervolle ambiance.
Het officiële gedeelte bevatte het welkomstwoord van voorzitter Don van Sambeek, gebeden van Pastor Franklin de Coninck en een mooi gedicht van Tonny Jacobs.
Dit alles werd opgeluisterd door het seniorenkoor St. Joachim dat dit jaar haar 50-jarig bestaan vierde.
Hierna was Nico van de Wetering aan de beurt met verhalen en zang in sappig dialect, begeleid door zijn gitaar en accordeonist Rob van Goethem.
Na de pauze kon het publiek uit volle borst meezingen met dit duo en dat gebeurde dan ook volop.
Onder het genot van wat drankjes, werd er een loterij gehouden en als afsluiting was er soep met broodjes. Al met al een zeer geslaagde middag.