Nog geen inhoud toe gevoegd. Klik op om te starten.

Excursie senioren expo 50+ beurs woensdag 16 januari

Op woensdag 16 januari zijn we met een extra grote bus met 59 personen naar Veldhoven gereden. In residentie Koningshof werd de jaarlijkse senioren-expo gehouden waar wij kaarten voor hadden gekregen van de KBO. Vandaar dat we alleen voor de bus hebben moeten bijdragen.
We hebben ruimschoots de tijd gehad om de hallen te bezoeken, waar allerlei informatie-stands stonden en verkoopdemonstraties werden gegeven. Wat direct opviel was de grote drukte. Er waren ook erg veel bezoekers vooral van de diverse afdelingen van de KBO.
Wat mij betreft mag er voor de komende keer ook wat vernieuwing worden aangebracht in het programma en het aanbod. Want een aantal dingen van deze tijd heb ik toch gemist met name op het gebied van muziek, entertainment, hobby en digitalisering (tablets, gadgets, laptop, beveiliging). Wellicht dat daar vanuit de KBO wat op kan worden aangedrongen.
Om 17:15 uur, iets later dan gepland, zijn we met de bus teruggereden naar Beek en Donk. Gelukkig kon onze chauffeur de files goed ontwijken, want rond dit tijdstip staat het verkeer rond Eindhoven vast.
Groetjes
Peter Vogels