1 oktober 2023

Vrijwilligersmiddag in tapperij

Vrijwilligers Seniorenvereniging Beek laten zich verwennen in de Tapperij

Met een etentje werden vrijdagavond 29 september de vrijwilligers van de vereniging, met of zonder partner, verwend in de Tapperij. Een voortreffelijk diner, verzorgd door Kitty Coppens en haar brigade, werd hen aangeboden door het bestuur als blijk van waardering voor hun inzet het afgelopen jaar. Seniorenvereniging Beek en Donk hecht eraan om de vrijwilligers jaarlijks te laten blijken hoe belangrijk ze zijn om alle activiteiten te kunnen blijven verzorgen. Er werd volop genoten van het lekkere eten en het gezellig samenzijn. Het was tevens de laatste keer dat dit gereorganiseerd kon worden in de Tapperij.

Marinus van de Horik was 25 jaar lid en werd in het zonnetje gezet door de voorzitter: hij was blij verrast. Hij is al jaren een trouw bezorger van het maandelijkse Bedonkske en zorgde vroeger dat het vaandel in de kerk aanwezig was bij begrafenissen. Het wordt tegenwoordig niet vaak meer gebruikt maar vorig jaar was het vaandel op hun verzoek aanwezig bij de 60-jarige bruiloft van Marinus en Dora.

Wist u trouwens dat vrijwilligerswerk heel goed voor je is? Het geeft enorm veel voldoening dat je iets kunt betekenen voor anderen. Bovendien is het een mooie manier om nieuwe mensen te ontmoeten. Wilt u ook graag iets betekenen binnen Seniorenvereniging Beek en Donk, stuur dan een mail naar: seniorenverenigingbeekendonk@gmail.com.  Er wordt dan in overleg met u gekeken wat het beste bij u past qua interesse en tijd.