Kunstlezingen Seizoen 2024- 2025,

Een activiteit van seniorenvereniging Beek en Donk.

Nieuw seizoen kunstlezingen

Tijdens de lezing, die zoals gebruikelijk wordt verzorgd door kunsthistoricus  Dr. Ger Jacbos, zal deze proberen aan de hand van een diapresentatie inzicht te geven in het leven van de kunstenaar en zijn werk.

Hiervoor nodigt de Seniorenvereniging u graag uit.  De kosten voor een lezing bedragen € 5 voor leden van de Seniorenvereniging Beek en Donk. Ook niet leden zijn van harte welkom. Voor hen bedragen de kosten  € 6,50 per lezing. Dit is uiteraard inclusief een kopje koffie of thee.

In totaal organiseren wij 4 kunstlezingen per jaar en wel in de maanden oktober – november- januari en februari; iedere 3e donderdag van die maand.
Zodra meer bekend is over de onderwerpen dan treft u die aan in ’t Bedonkske en zal die informatie ook op deze site worden toegevoegd.