Seniorenvereniging Beek en Donk Inloopochtenden

Seniorenvereniging Beek en Donk heeft een iniatief waarbij de leden terecht kunnen met diverse (hulp)vragen. Maar ook willen wij u graag digitaal ondersteunen. U heeft bijvoorbeeld een mobiele telefoon waarmee u foto’s kunt maken maar weet niet hoe u deze moet doorsturen of zou graag whatsappen of skypen maar weet niet hoe dit gaat, of u bent vastgelopen op de IPad en kunt even niet verder. Bij wie moet u zijn om huishoudelijke hulp aan te vragen? Wat kan de Levgroep voor u doen en hoe zit het met taxivervoer etc.? In een groot aantal gevallen kunt u via “De Inloop” hier antwoord op krijgen. U kunt gewoon binnenlopen voor een gezellig praatje, om een kopje koffie te drinken, of om uw vraag aan het team voor te leggen dat u in elk geval zo goed mogelijk zal proberen te helpen. De inloopochtenden zijn  dinsdag van 10.00 tot 11:30 uur elke tweede en vierde dinsdag van de maand. Het team zit voor u klaar in de Waterpoort (ingang Rubenslaan) . Kom eens gezellig langs, u bent van harte welkom!