Seniorenvereniging Beek en Donk Inloopochtenden

Seniorenvereniging Beek en Donk heeft weer een nieuw initiatief waarbij de leden terecht kunnen met diverse (hulp)vragen. Maar ook willen wij u graag digitaal ondersteunen. U heeft bijvoorbeeld een mobiele telefoon waarmee u foto’s kunt maken maar weet niet hoe u deze moet doorsturen of zou graag whatsappen of skypen maar weet niet hoe dit gaat, of u bent vastgelopen op de IPad en kunt even niet verder. Bij wie moet u zijn om huishoudelijke hulp aan te vragen? Wat kan de Levgroep voor u doen en hoe zit het met taxivervoer etc.? In een groot aantal gevallen kunt u via “De Inloop” hier antwoord op krijgen. U kunt gewoon binnenlopen voor een gezellig praatje, om een kopje koffie te drinken, of om uw vraag aan het team voor te leggen dat u in elk geval zo goed mogelijk zal proberen te helpen. De inloopochtenden zijn  dinsdag van 10.00 tot 12.00 uur elke tweede en vierde dinsdag van de maand. In oktober starten we weer metinachtneming van de regels van het RIVM. Het team zit voor u klaar in het Ontmoetingscentrum om u wegwijs te maken. Kom eens gezellig langs, u bent van harte welkom!