Seniorenkoor Sint Joachim.

Het seniorenkoor dat opgericht is op 15 juni 1969 bestaat uit ca 30 leden. De stemmen zijn verdeeld over vier secties, Sopranen, Alten, Tenoren en Bassen.

Door deze bezetting kunnen wij dan ook vierstemmige liederen zingen.

Wij treden regelmatig op tijdens onze korendagen in plaatsen in onze omgeving. Wij verzorgen optredens in de Regt en luisteren de kerstvieringen van de bond voor ouderen op. Ook nemen wij deel aan het muziektuin podium in de muziektuin. Onze optredens worden in het Bedonkske vermeld.

Elke dinsdag middag repeteren wij van 13.30 uur tot 15.30 uur bij cafe zaal Dave van de Burgt. De repetities worden zeer trouw bezocht en verlopen in een serieuse gezellige sfeer.

Bent U geinteresseerd ? Bezoek een van onze optredens of kom eens kijken bij onze repetities. Wij kunnen altijd nog nieuwe leden gebruiken.

Voor inlichtingen kunt U kontact opnemen met :

De voorzitter Hans Klessens Tel : 0613532853

of de secretaris Pas Hamelijnck Tel : 0654256909