Samen uit eten

In 2023 is het idee opgepakt om gezamenlijk met leden van de Seniorenvereniging Beek en Donk te gaan eten. Het idee is destijds uitgewerkt en nu verheugen zich gemiddeld 60 leden op weer een gezellige lunch.

Er wordt een locatie in de buurt gekozen en met het restaurant worden afspraken gemaakt voor de lunch en de prijs. Op de kalender treft u informatie aan over de datum, de locatie en het tijdstip.

De eerstvolgende lunchafspraak is op 25 juli bij de Bosparel, Nuijeneind 27 Bakel

Ditmaal gaan we voor een uitgebreide lunch met alles erop en eraan voor € 17,50. Zie onderaan dit bericht wat het allemaal inhoudt.
Bij aanmelding willen wij graag dat je het bedrag van € 17,50 euro per persoon overmaakt op rekening NL92RABO0112096158 t.n.v. Seniorenvereniging Beek en Donk met als omschrijving ‘Uit eten De Bosparel’. Je kunt je aanmelden via mail: pcemvogels@gmail.com of bij de inloop in de Waterpoort elke 2e en 4e dinsdag van de maand. Je mag ook ná 1 juli bellen: 06- 30375665. Mocht je mee willen rijden met ie[1]mand, laat dit dan ook even weten: de chauffeur kost dan € 2 per persoon. Hiervoor hebben we ook een aantal chauffeurs nodig: graag melden bij ons.

Mocht je zelf nog leuke ideeën hebben, dan horen we die graag, dan kunnen wij dit meenemen in onze keuzes. Aanmelden vóór dinsdag 16 juli a.s. All-You-Can-Eat-lunchbuffet • 2 soorten soep • Diverse broodsoorten • Diverse belegsoorten • Diverse salades zoals pasta, tonijn, ei en rundvlees • Warme gerechten zoals kip- en champignonragout en stoofvlees • Verse pannenkoeken van de chef • Vers fruit • Diverse dranken: o koffie o thee o melk o jus d’orange of water.

Onderstaand treft u enige foto’s zodat u een indruk krijgt van deze actie.