Leesclub

De leesclub (voorheen Leeskring) is van start gegaan.

We zijn erg blij dat we deze activiteit weer kunnen aanbieden aan onze leden.

De leden komen bij elkaar in het Ontmoetingscentrum. Ongeveer een keer in de zes weken wordt er een boek besproken. De boeken die besproken worden, zijn een keuze waar de leden invloed op kunnen uitoefenen door aan te geven welke boeken ze graag willen bespreken. Daar wordt, waar mogelijk, rekening mee gehouden.

Ben jij ook iemand die van lezen houdt en wil je graag in een gezellige ambiance met ons praten over de inhoud van een boek en zaken die daarmee samenhangen? Dan ben je welkom bij ons. Je kunt je mening delen met andere lezers en het zorgt voor contact met gelijkgestemde mensen. Contact met elkaar staat voorop. En onder het genot van een kopje koffie of thee maken we het voor elkaar extra gezellig.

De bijeenkomsten worden geleid door Ingeborg Westerbeek en bij haar afwezigheid door Francien Spit.

Wil je je graag aansluiten bij ons? Laat het weten. Je kunt een e-mail sturen naar ingeborgwesterbeek@gmail.com