11 juni 2024

Musical Gala vol geheimen

Senioren Beek en Donk welkom bij Musical ‘Gala vol geheimen’

Alle 50-plussers van Beek en Donk zijn van harte uitgenodigd om op donderdag 4 juli van 10:00 uur (inloop vanaf 9:45 uur) tot 11:30 uur te komen kijken naar de musical ‘Gala vol geheimen’. Groep 8 van bassischool ’t Otterke zal deze generale repetitie spelen in de Muziektuin (voorheen Rabozaal) van het Ontmoetingscentrum. De leerlingen hebben hard geoefend de afgelopen maanden. ‘Gala vol geheimen’ gaat over een multimiljonair die een chic gala organiseert. Met dit gala wil hij geld ophalen voor een goed doel, maar wat is het goede doel eigenlijk? Verder loopt het gala helemaal in de soep. Er zijn tasjesdieven aanwezig en er duikt een mysterieuze mister X op. Worden de tasjesdieven gepakt? En wie is mister X?

Alle kinderen krijgen na afloop een glaasje ranja en iets lekkers aangeboden door Seniorenvereniging Beek en Donk. Er zullen ook rolstoelwandelaars van de Regt aanwezig zijn en zij en de andere aanwezigen krijgen na afloop, tijdens het gezellig samen zijn met de kinderen in de Huiskamer, een kopje koffie of thee met iets erbij.

De organisatie hiervan komt tot stand door Project Samen: een samenwerking tussen de Regt, ’t Otterke en Seniorenvereniging Beek en Donk.

Hopelijk zien we u op donderdag 4 juli!